Köp World of Warcraft The War Within Key. World of Warcraft The War Within Steam PC key prisjämförelse

Jämför priser och köp World of Warcraft The War Within key billigt! Efter köpet ger game key dig möjlighet att ladda ner, installera och spela World of Warcraft The War Within direkt på Steam på PC.

Det nuvarande lägsta priset för en World of Warcraft The War Within-nyckel I Sverige är kr 530.59

Gör dig redo för spännande äventyr, eftersom ”World of Warcraft: The War Within” är den nyligen tillkännagivna expansionen som tar sikte på Blizzards långvariga MMO när Dragonflight närmar sig sitt slut. Faktum är att det är den första av tre nya expansioner avslöjade för WoW: Worldsoul Saga-trilogin, med efterföljande delar med namnen Midnight och The Last Titan.

Djupt Under Ytan

Alla de nya zonerna i The War Within befinner sig djupt under Azeroths yta. Det borde inte komma som en överraskning, med tanke på att de senaste expansionerna har antytt att det långvariga MMO:et rör sig i den riktningen rent berättelsemässigt. Och låt oss möta det, det massiva svärdet i Silithus har bokstavligen pekat ut platsen för denna expansion sedan slutet av Legion.

Khaz Algar är hem för Jordens folk, och Dornogal, deras huvudstad, kommer att vara den nya knutpunkten för spelare under The War Within. Landet är uppdelat i fyra zoner: Isle of Dorn, The Ringing Deeps, Hallowfall och Azj-Kahet. Alla fyra har sina egna karakteristiska drag och ser förvånansvärt ljusa och glada ut för underjordiska zoner – förutom Azj-Kahet, som ser förståeligt mörk och tom ut.

Nya Äventyr i Dornogal

Dornogal i Khaz Algar är hem för Jordens folk och kommer att vara den nya centralpunkten för spelare under The War Within. Landet är uppdelat i fyra zoner: Isle of Dorn, The Ringing Deeps, Hallowfall och Azj-Kahet. Alla fyra har sina egna karakteristiska drag och ser förvånansvärt ljusa och glada ut för underjordiska zoner – förutom Azj-Kahet, som ser förståeligt mörk och tom ut.

Nya Äventyr Väntar

The War Within introducerar inte bara nya fängelser och räder, utan också Delves. Dessa är en ny typ av endgame-aktivitet som kan utföras solo eller i grupp. De är avsedda att vara helt separata från fängelser och räder, och spelare bör inte känna sig skyldiga att göra dem varje vecka.

Du kommer också att kunna ta med dig en NPC-kamrat som kan förvandlas till vilken specialisering du eller din grupp behöver. Det kommer också att finnas olika svårighetsgrader, bossar att övervinna och pussel att lösa om du vill nå lootstacken i slutet. Dessa kommer också att vara kopplade till säsonger, precis som andra endgame-aktiviteter.

Särskild Chans för Horde-spelare

Om du är en Horde-spelare som alltid har velat spela en dvärg är det din chans nu: du kan välja vilken fraktion som helst när du väljer denna nya allierade ras. Även om detta kanske verkar konstigt, får vi inte glömma att vi redan har haft vad som i grunden är en rasövergång med Alliansens Void Elves. Jordens folk kan också spela de flesta klasserna, förutom Druid, Demon Hunter och Evoker.

Till skillnad från de ursprungliga allierade raserna kommer Jordens folk automatiskt att låsas upp som en spelbar ras genom att arbeta dig igenom The War Within-kampanjen. Det är en stor suck av lättnad för oss som var tvungna att mala rykten och quest-kedjor för att låsa upp de tidigare allierade raserna.

Delning av Framsteg med Warbands

Innan du blir för exalterad, gäller detta endast framsteg från The War Within- och Dragonflight-expansionerna. Du kommer att kunna välja vilka alts du vill inkludera i en ”Warband” och dessa kommer att dela följande:

  • Bankåtkomst: Du kommer att få en större bank – och reagensbank – så att du inte behöver skicka föremål eller guld mellan dina alts.
  • Renommé och rykte: Detta gäller bara för Dragonflight och The War Within för nu.
  • Flygrutter: Alla som upptäckts av en karaktär är kända av de andra.
  • Prestationer: Dessa delas också mellan Warband-alts, även om det inte är klart om det inkluderar de från tidigare expansioner.
  • Transmogrifikation: Kan läras av vilken karaktär som helst men bara användas av rätt klass.

Detta kanske inte inkluderar allt som spelare har bett om genom åren, men det är en mycket lovande början.

Välj Dina Hjältetalanger

Varje klass kommer att ha fler talanger att tilldela när de når det nya taket på nivå 80. Dessa har utformats för att ge två olika fokus för en specifik klass. En druid, till exempel, kan vilja välja mellan att stärka Treants eller Lunar-förmågor.

Du kan se ett exempel på hur detta kommer att fungera på skärmbilderna ovan, även om de faktiska talangerna förväntas ändras under de kommande månaderna när tester pågår och feedback ges.

Damma av dina gamla mounts

Dragonriding är här för att stanna, även om det kommer att kallas ”dynamic flying” när vi lämnar Dragon Isles. Du kommer inte att behöva samla Dragon Glyphs för att driva upp det heller, eftersom planen är att ha de förmågorna som standard.

En av de större problemen med dragonriding är att det begränsar vilka mounts du använder dagligen. Du kan ha en samling av 300 eller fler mounts, men om du bara kan använda några få av dem för dragonriding, tar det bort poängen med att samla dem. Lyckligtvis åtgärdas detta och de flesta av dina gamla mounts bör fungera med dragonriding i The War Within. Dessutom kommer du att kunna använda dynamic flying på äldre kontinenter också.

Snabba Fakta om The War Within

  • Nivåtak: 80
  • Nya zoner: fyra nya zoner, alla underjordiska
  • Delves: En ny endgame-aktivitet – solo eller grupp
  • Ny allierad ras: Jordens folk
  • Warbands: Dela prestationer och framsteg med utvalda alts
  • Hjältetalanger: Välj din väg.
  • Dragonriding stannar: Och förmågan kommer att läggas till på de flesta mounts.